حقوقي و مهاجرت
حقوقي و مهاجرتي

وكيل ثبتي  وكيلي است كه در دعاوي ثبتي فعاليت مي­نمايد و به صورت كامل به قوانين و مقررات ثبتي آشنايي كامل دارد و با استفاده از علم و تجربه خويش مي­تواند قدم­هاي محكم جهت احقاق حقوق و منافع موكل بر دارد. وكيل ثبتي مستلزم دانش، تجربه و تخصص است علي­ الخصوص در پرونده­ ها و موضوعات ثبتي كه گاهي پيچيدگي­ هايي وجود دارد كه وكيل ثبتي با تجربه مي­تواند به موكل كمك كند.

وكيل ثبتي

وكيل ثبتي به تمامي قوانين و آيين­ نامه­ هاي ثبت اشراف داشته و بنا به تجربه و اشرافي كه دارد تمامي جوانب پرونده را سنجيده و پس از آن اقدام به دفاع از موكل مي نمايد. موسسه حقوقي دادآور نسيم مهر با دارا بودن بهترين وكلاي متخصص امور ثبتي و مجموعه حقوقي كاردان آماده ارائه خدمات مشاوره و قبول وكالت در امور ثبتي به شما عزيزان مي باشد.

افرادي كه با مشكلات حقوقي ثبتي درگير هستند يك وكيل ثبتي توانمند مي­تواند راهگشاي آنها باشد در دفتر ما ابتدا پرونده و دلايل و خواسته دعوا توسط وكيل ثبتي و وكيل ملكي بررسي مي شود و پس از آن اقدام به تنظيم دادخواست صحيح با توجه به مدارك ارائه شده مي گردد.

 

منبع : دادآور نسيم مهر 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۶:۴۶ ] [ دادينلي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی