حقوقي و مهاجرت
حقوقي و مهاجرتي

طراحي وبسايت چيست؟ انواع مختلف وبسايت را چگونه مي شود طراحي كرد؟

شايد شما فردي هستيد كه اكنون به اين نتيجه رسيده ايد كه لازم است كسب و كارتان را رونق داده و مي دانيد كه در جامعه ي كنوني ما پيشرفت علم و فناوري باعث شده است تا افراد به دنبال تبليغ كار خود در دنياي نت و فضاي مجازي باشند.
طراحي وبسايت امروزه اهميت ويژه اي دارد و بايد به دست كاردان سپرده شود تا به نتيجه ي دلخواه برسيد. اينكه هر فردي ادعا كند طراح سايت است دليل نمي شود به او اعتماد كرده آينده ي مجازي شغليتان را به او بسپاريد. در اين زمينه شركت ها و افراد كاردان و خبره وجود دارند كه به نحو احسن كار شما را انجام خواهند داد.
حال اگر بخواهيم طراحي وب را معنا كنيم, مي توانيم بگوييم هرآنچه كه سبب بهتر و زيباتر ديده شدن سايت شما مي شود را طراحي وب مي گويند.

عملكرد چه سايتي بهتر مي باشد؟

شايد اين سوال خيلي از كاربران باشد كه بخواهند بدانند چه سايتي بهتر است؟

سايتي كه ريسپانسيو باشد از تمامي نظرات بهتر است. يك سايت ريسپانسيو, سايتي است كه با تمام ابعاد و رزولوشن هاي دستگاه هاي مختلف سازگاري دارد. در حال حاضر حدود ۵۰% كاربران از گوشي و تبلت براي جستجوهاي خود در نت بهره مي گيرند.

سايت هاي ريسپانسيو در عين مقرون به صرفه بودن, رتبه ي بالاتر و بهتري در گوگل كسب مي كند و بازديدكنندگان بالاتري دارد و در عين حال در بين موتورهاي جستجوگر محبوبيت بيشتري دارد.


سايت فروشگاهي چيست؟

يك سايت فروشگاهي نشان دهنده عملكرد تجاري و بازرگاني فعاليت و كسب و كار شما ميباشد. اگر شما صاحب شغل و تجارتي هستيد ولي هنوز يك سايت فروشگاهي براي آن نداريد در واقع شما اصلا تجارتي نداريد. ساخت يك سايت فروشگاهي مي تواند چنان رونقي به كسب و كارتان بدهد تا سعي بر آن داشته باشيد كه هرطور شده است آن را حفظ كنيد.

سايت خبري چه ويژگي هايي دارد؟

امروزه كه مجلات و روزنامه هاي خبري جاي خود را به دنياي اينترنت داده اند , كمبود سايت هاي خبري درست و بهينه بسيار به چشم مي آيد. در اين حين تاكيد مي شود اگر تمايل به ايجاد يك سايت داريد كه اخبار را بيان كنيد , سايتي را راه اندازي كنيد كه تمام اصول خبرنگاري و خبرگزاري و صحت مطالب و اخبار را رعايت فرماييد.

در اين صورت كه شما يك فرد موفق در راه اندازي سايت هستيد. هميشه بدانيد صداقت مهم ترين نياز هر جامعه اي است.

سايت شخصي چه سايتي مي باشد؟

ممكن است فكر كنيد كه وقتي وبلاگ مي تواند معرف شما در عرصه ي نت باشد چرا بايد براي داشتن يك سايت شخصي بايد هزينه كنيد؟ اما بايد بدانيد زماني كه خود شما و كار شما به گونه اي است كه بايد خودتان را به شكل امروزي و مدرن معرفي نماييد لازم است كمي خرج كنيد تا پرستيژ كار شما و در ادامه نوع فعاليت شما و خودتان حفظ شود.

آيا سايت پس از راه اندازي به پشتيباني نياز دارد؟

پاسخ اين سوال بله است. تمامي سايت ها پس از راه اندازي به پشتيباني نياز دارند ,  در زمان هاي گوناگون لازم است تا يك نيروي متخصص ايرادها و خطاهاي احتمالي به وجود آمده براي سايت را رفع كند. حال مي خواهيم بگوييم كه پشتيباني شامل چه چيزهايي مي شود:

در پشتيباني سايت , بارگزاري و آپلود محتوا , توليد محتوا با استانداردهاي سئو , طراحي عكس و ريديزاين صفحات , نصب انواع ماژول ها و آپديت آنها , رفع مشكلات امنيتي و فني , گرفتن بك آپ بطور منظم مي باشد.

بهينه سازي سايت چگونه انجام مي شود؟

فاكتورهايي كه براي استانداردسازي صفحات وجود دارد از طريق بهينه سازي سايت اعمال مي شود. هدف ما از راه اندازي سايت ارتقا رتبه در گوگل و افزايش بازديد و در نهايت افزايش درآمد است. به مجموعه اي از تكنيك ها كه براي بالا رفتن سئو سايت انجام مي شود بهينه سازي مي گويند.

بهينه سازي شامل تمامي عناوين , تصاوير , لينك هاي شكسته , محتوا و كدهاي كثيفي است كه يك سايت دارد.

مزايايي كه يك وب سايت مي تواند داشته باشد چيست؟

از جمله مزاياي داشتن يك وبسايت اين است كه سبب كاهش هزينه هاي تبلغات كسب و كار فرد مي شود. زندگي اين روزها انقدر مشغله دارد كه سهولت دسترسي به يك وبسايت و كسب اطلاعات لازم در مورد چيزي كه نياز داريم بسيار مهم است. فضاي سايت شما هميشه در دسترس همگان است. بازاريابي براي يك سايت بسيار راحت تر است تا بازاريابي گسترده براي كسب و كار. بازاريابي سايت از طريق سئو سايت صورت مي پذيرد. به مراتب خرج كمتري دارد.

اعتباري كه وبسايت به كسب و كار شما مي دهد بسيار بالاست چون مي توانيد برندينگ و نام تجاري خودتان را به همگان معرفي كنيد. در سايت نيز مي توانيد اطلاعات خودتان و كسب و كارتان را به روز نگه داريد و مشتريان خودتان را از آنها به سرعت مطلع فرماييد.

شما نيز همچنان مي توانيد با ارائه مقالات گوناگون در مورد محصولتان, اطلاعات جامعي به مشتريانتان بدهيد و بتوانيد محصولتان را بهتر و بيشتر بفروشيد.
وبسايت شما مادام العمر وجود دارد و اين براي شما يك مزيت است.

در آخر مي توانيم به اطلاعاتي كه بايد حتما در سايت باشد اشاره كنيم مانند: تماس با ما, درباره ي ما, خدمات و نمونه كارهايي كه بايد در سايت باشد تا نشان دهد شما در كارتان خبره هستيد.

منبع : فناوري اطلاعات آرون

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۳:۳۴ ] [ دادينلي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی